Haber

TÜHİD’den Gilead Türkiye’nin ‘Tek Ses Farkındalık Projesi’ne Altın Pusula Ödülü

Gilead Türkiye’nin ‘Tek Ses Farkındalık Projesi’

TÜHİD’den Altın Pusula Ödülü

 

Gilead’in Türkiye’de HIV farkındalığını artırmak amacıyla doktorlar, dernekler, sivil toplum kuruluşları, gazeteciler ve ünlülerle birlikte hayata geçirdiği ‘Tek Ses Farkındalık Projesi’ Altın Pusula ödülüne layık görüldü.

 

 

Gilead, TÜHİD (Türkiye Halkla İlişkiler Derneği) tarafından düzenlenen 21. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri Yarışması’nda Dijital İletişim – Kurumsal Sorumluluk Kategorisinde ‘Tek Ses Farkındalık Projesi’ ile Altın Pusula ödülünü kazandı.

 

TÜHİD lideri, irtibat camiası, iş dünyası, STK, kamu, akademik dünya, dijital irtibat departmanı ve medya camiasından seçkin heyetlerin değerlendirmesiyle ödüle layık görülen Tek Ses Farkındalık Projesi; Türkiye’de HIV konusunda farkındalık yaratmak, toplumu gerçek bilgilerle aydınlatmak ve bireylerin endişelerinden kurtulup daha güçlü ve cesur adımlar atmalarına destek olmak amacıyla Gilead Türkiye tarafından hayata geçirildi.

 

Toros Şahin, Gilead Pazar Erişimi ve Kurumsal İlişkiler Müdürü,Toplumda HIV konusunda farkındalık yaratmak için var güçleriyle çalıştıklarını belirten Erdoğan, şu açıklamayı yaptı:

 

“Toplumda HIV ile ilgili gerçek yanılgıların farkındayız ve bu algıyı ne kadar hızlı değiştirirsek o kadar çok hayata dokunacağımızı düşünüyoruz. HIV ile mücadelemizde paydaşlarımızla yaptığımız işbirliğinden büyük güç alıyoruz. HIV konusunda gerçek bilgilerle aydınlanan, endişelerinden arınmış, kendini yalnız hissetmeyenlerin bir araya gelmesinden yola çıkarak, ‘Birlikte HIV’den Daha Güçlüyüz’ diyerek ülke genelinde farkındalık yaratmak amacıyla ‘Tek Ses’ projesini hayata geçirdik. ve çaresiz olanlar daha cesur ve daha güçlü adımlar atacaktır. Zamanla yükselen ve çok sayıda bireye ulaşan sesimiz, HIV’i herkes için, her yerde bitirme çabamızda bizim için büyük bir motivasyon oldu. 21. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nde Dijital İletişim – Kurumsal Sorumluluk Kategorisinde bu ödüle layık görülmek motivasyonumuzu daha da artırdı. “Tek Ses olmamıza katkıda bulunan tüm paydaşlarımıza ve Gilead grubuna içtenlikle teşekkür ediyoruz.”

Ödüllü projede ünlüler ‘Tek Ses’ oldu

 

Weber Shandwick irtibat ajansının Gilead’in koşulsuz desteğiyle hayata geçirdiği proje kapsamında HIV’le ilgili bilgilendirici metin doktorlar, dernekler, sivil toplum kuruluşları, gazeteciler ve ünlü isimler tarafından seslendirildi. Pek çok ünlünün de destek verdiği proje kapsamında “Birlikte HIV’den Daha Güçlüyüz” bildirisiyle toplumun tüm kesimlerine Tek Ses çağrısı yapan 293 kişinin sesleri yapay zeka teknolojisiyle bir araya getirilerek dönüştürüldü. tek bir ses halinde.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu